Asiakassuhde kanssamme (Lujakatto Oy) syntyy, kun tilaat tarjoamiamme tuotteita. Samalla hyväksyt yleiset kauppa- ja toimitusehtomme:
Lujakatto Oy
c/o Vihtakuja 4
05200 RAJAMÄKI
Puh. 050 378 5761
Email:
Y-tunnus: : 3410559-9
Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Toimituskulut ilmoitetaan kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin ja olet antanut toimitusosoitteen.
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %.
Palvelemme asiakkaitamme pääasiassa Uudenmaan, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen alueilla. Näillä alueilla tarjoamme kattavat palvelut, kuten asennukset, remontit ja huoltotyöt. Mikäli kohteesi sijaitsee toimialueemme ulkopuolella, voit olla meihin yhteydessä – arvioimme mahdollisuuden toteuttaa palvelu myös muilla alueilla tapauskohtaisesti.
Tarkistamme tilauksen sisällön ennen palvelun toteuttamista varmistaaksemme sen vastaavan asiakkaan antamia tietoja. Mikäli palvelun toteutuskohde tai asiakkaan toiveet poikkeavat tilauksen sisällöstä, pidätämme oikeuden tehdä tarvittavia muutoksia. Muutoksista toimitamme erillisen laskun, ja tarvittaessa saat maksulinkin, jonka avulla voit maksaa lisätyöt helposti.
Kaikki remonttipaikalla tehtävät muutokset sovitaan aina erikseen asiakkaan kanssa ennen niiden toteuttamista. Halutessasi voimme myös käydä paikan päällä tarkistusmittaamassa kohteen ennen työn aloittamista, jotta voimme varmistaa tilauksen ja palvelun täsmällisyyden. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi tarkistusmittauksesta.
Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa. Peruuttamisaika alkaa siitä hetkestä, kun palvelusopimus on tehty. Peruuttamisesta tulee ilmoittaa selkeästi sähköpostitse osoitteeseen . Peruuttamisoikeus ei koske palveluita, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen 14 päivän peruuttamisajan päättymistä. Jos palvelun suorittaminen on aloitettu kuluttajan pyynnöstä peruuttamisaikana, ja kuluttaja peruuttaa sopimuksen, kuluttajan tulee maksaa jo tehdystä työstä Lujakatto Oy:lle. Tämä perustuu kuluttajansuojalain 6 luvun 19 §:ään. Jos palvelu on suoritettu kokonaan peruuttamisaikana kuluttajan pyynnöstä, kuluttajalla ei ole enää peruuttamisoikeutta. Peruuttamisoikeus ei koske myöskään mittatilaustuotteita tai räätälöityjä tuotteita, jotka on valmistettu asiakkaan toiveiden mukaan. Peruuttamisoikeus koskee vain kuluttajakauppaa, ei yritysten välisiä sopimuksia.
Toimitamme tilaukset n. 7-15 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Raaka-aineen saatavuudesta johtuen toimitusajat ovat poikkeavat tällä hetkellä jopa kaksi viikkoa tilauksesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi ennakkomaksun, tilaus käsitellään ja tuotteet toimitetaan, kun maksu näkyy tilillämme.
Syöttäessäsi asiakastietoja, klikkaa haluatko tiedon valmiista toimitukseksesta sähköpostiin vai tekstiviestillä.
Voit myös tilauksen viestikenttään kirjoittaa halutun toimitusajan (esim. ”Haluttu toimitus viikolla 37”). Pyrimme toimittamaan tuotteet halutulla viikolla, mikäli se on tuotannollisesti mahdollista.
Kaupassa on käytössä ennakkomaksu, tarjouspyyntö ja Visma Pay -verkkomaksut.
Ennakkomaksussa saat maksutiedot (pankkiyhteys, viite, eräpäivä) tilauksen jälkeen. Tilaus käsitellään vasta kun maksu on saapunut tilillemme. Lisääthän viestiin nimesi.
Tarjouspyynnöt voi jättää ostoskorissa, valitset vain maksutavaksi tarjouspyynnön. Pyrimme käsittelemään tarjouspyynnöt mahdollisimman nopeasti.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-laskuAlisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti:
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Toimitamme tuotteita vain Suomeen.
Tuotteet asennettuna toimitetaan asiakkaan tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen. Hinnat sisältävät toimituksen Suomeen.
Muut kuin asennettavat tuotteet eli tavalliset, ilman asennusta tilattavat tuotteet toimitetaan tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen seuraavin toimituskuluin (sis. 25,5% ALV):
Tuotteet voidaan noutaa myös JanLa Oy:n (www.janla.fi) eri toimipisteistä:
Kaikista palautuksista on aina sovittava Lujakaton kanssa etukäteen. Kuluttaja voi lain nojalla paulauttaa tuotteen 14 päivän sisällä kun sitä ei ole otettu käyttöön eikä ole vaurioitunut, kuitenkin Kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan palautusoikeuden rajoituksien mukaan: Kuluttajan mittoihin valmistettua tuotetta ei voi palauttaa, mikä koskee esim. asiakkaan mitoilla tilattuja kattopeltejä.
Kaupalla on oikeus pidättää kuljetuksista aiheutuneet kustannukset sekä toimituksesta että palauttamisesta.
Jos toimitusta ei ole otettu vastaan 14 päivän sisällä ilmoitetusta toimituspäivästä, Lujakatto voi purkaa kaupan, palauttaa tuotteet noutopisteeseensä ja vähentää kaikki tästä aiheutuneet kulut asiakkaalta.
Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan moitteettomassa kunnossa ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta.
Reklamointiaika tuotteen toimituksesta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta .
Tarkista tuotteet heti vastaanotettuasi lähetyksen. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti asiasta merkintä rahtikirjaan sekä vahinkoilmoitus tavaran toimittajalle. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin. Ilman merkintää rahtikirjassa vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle. Käyttöönotettuja ja asennettuja tuotteita ei korvata tai vaihdeta uusiin.
Jos tilaamassasi tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.
Lujakatto ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Lujakaton kanssa.
Lujakatto ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista esimerkiksi asiakkaalle tai kolmansille osapuolille.
Lujakatto ei myöskään vastaa, mikäli verkko- tai muun yhteysvian takia esimerkiksi tilauksen kirjautuminen tai maksun kirjautuminen verkkokauppaamme epäonnistuu.
Lujakatto pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Rekisteröityminen verkkokauppaan
Voidaksesi tehdä tilauksen, sinun ei tarvitse rekisteröidä verkkokauppaamme. Jos kuitenkin rekisteröidyt, helpotat tilauksesi seuraamista ja mahdollisia uusia jatkotilauksia. Tilatessasi tai rekisteröityessäsi verkkokauppaamme annat oikeuden käyttää tietojasi markkinointiin, esimerkiksi saatamme lähettää tuoteuutuuksista sähköpostitiedotteen. Voit peruuttaa mahdollisen sähköpostitiedotteen joko uutiskirjeessä tai lähettämällä meille sähköpostia. Suojaamme tietosi asianmukaisin tietoturvamenetelmin. Emme luovuta tietoja kolmansille osapuolille ja voit halutessasi tarkastaa tietosi ottamalla yhteyttä.
Lue rekisteriselosteemme tästä linkistä.
Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja. Ota meihin yhteyttä, mikäli tarvitset esimerkiksi lisätietoa tuotteistamme tai toiminnastamme.